h1

sionist-spam

Måndag, 11 september 2006

Eg og mange eg kjenner har motteke ein dårleg vits om palestinarar frå ein anonym sendar. Det er jo på ein måte søppel-e-post, og etter å ha leita rundt på Telenor sine sider og fylt ut diverse skjema fann eg ut kor ein skal klaga på sånne ting: Telenor Abuse Response Team.

Telenor Abuse Response Team svarte raskt, og dei forklarte meg korleis eg får vist brevhovudet på meldinga sånn at dei får spora ho (viss du brukar Outlook 2000 finn du det her, viss du brukar Outlook Express finn du det her, viss du brukar Yahoo må du vera i meldinga du skal klaga på, nederst på sida står det “Hele brevhodet” eller “Full header”).

Etter at eg hadde sendt dei heile meldinga med brevhovud fekk eg svar at den som sendte meldinga var kunde i Canal Digital som brukar Telenor sine liner, og at personen nok kom til å bli kontakta i løpet av ein dag eller to.

Så eg håpar at eg slepp å få sionist-søppel i postkassa mi i framtida, og at dei stenger internettet til han/ho som sendte meg e-posten🙂

7 kommentarar

  1. Hmmm, sida du har begynt å oppdatere igjen skal jeg putta deg tilbake på lenkelista mi.


  2. wow. hvis jeg skulle rapportert all spammen jeg får til telenor hadde jeg ikke fått gjort stort annet…


  3. Lars: Eg rapporterer ikkje all spammen eg får din dust. Eg rapporterte ein politisk retta søple-e-post, det får eg ikkje så ofte, men det hendar eg får det når det brenn meir enn vanleg i Midtausten. Eg håpar jo at det er til plage for sendaren at han/ho skjønner at det ikkje går an å senda søple-e-post anonymt.
    Og Brage, takk for at du lekkjar meg. Skal lekkja deg og alle dei andre vennene mine ein gong eg får tid.


  4. Nå har jeg kjøpt kifaya-boken til deg. men hvis du vil ha den må du være snill. Så her må du legge om tonen litt altså…


  5. Det er flott at dere kjemper for utslettelsen av staten Israel i full åpenhet.


  6. sionist-spam: Og ikke minst DEG!


  7. Jeg vet det kan være vanskelig å holde styr på begrepene for ei naiv kommunist dame som tror hun får spam fra en sionist! La oss først se hva som defineres som spam. Spamming is the abuse of electronic messaging systems to send unsolicited, undesired bulk messages, http://en.wikipedia.org/wiki/Spam_(electronic). Dette er altså en politisk ytring som ikke ble massesendt men sendt til din blog. Men typisk venstresiden å legge et lokk på ytringsfriheten. Ufattelig at det fremdeles finnes naive mennesker som stemmer på AKP eller RV.



Legg att eit svar

