h1

bilete

Laurdag, 23 september 2006
    pc230115-kutta.JPG
    pc230131-kutta.JPG
    pc230114-kutta.JPG
    Åsne og eg tok nokre bilete i romjula på Varmen i Østre Bydel i Stavanger. Her er ein smakebit. Litt rivings-/industriromantisk, men det er jo eg og Åsne også.

3 kommentarar

  1. Takk for flotte bilde! Forfall og ting som held på å dette i hop er fantastiske motiv. Kvifor? Heldigvis er det også spennande å fotografere når bygging skjer. Det ferdige kan til tider ha ein sjarm, men ikkje alltid så lett å oppdage.


  2. Takk for ros!

    Eg flytta kommentaren di frå “Om meg” til posten “bilete”, sidan det var her han høyrde til.

    Ingrid.


  3. Takk for “parkeringshjelp”. Eg er heilt grøn på blogg og da er det hyggeleg med hyggeleg vertskap.



Legg att eit svar

