h1

Navn i nyhetene

Måndag, 6 november 2006

Sist torsdag var eg i spalta “Navn i nyhetene” i Dagsavisa. Det er ei spalte med spørsmål om alt frå kven eg ville ha vore for ein dag til kva som er min mest rampete eigenskap. Eg fekk eit bonusspørsmål, om revolusjon:

“Blir det noen gang ordentlig revolusjon i Norge?

– Det må folk bestemme sjøl. Jeg håper jo at det blir en samfunnsomveltning.

Men dere har gått bort fra at den skal være væpna?

Den bør være mest mulig fredelig, ja.”

Heile intervjuet kan du lesa her (og biletet må vera 4 år gammalt ja, sjølv om eg er relativt ung no ser eg endå meir ung og uskuldig ut der).

One comment

  1. Hahaha! Ja, for før var det vel en målsetning at den skulle være mest mulig væpna? Dumme, dumme journalisten!



Legg att eit svar

