h1

Lister

Måndag, 27 november 2006

Lars har tægga meg. Og maser. Så får vel svara.

1: Hvor bor du:
Oslo, Gamlebyen.

2: Hvilke bok holder du på med nå?
Hege Storhaug: «Men størst av alt er friheten». Og det er ikkje fordi eg er samd med ho. Teikneserien Dykes to watch out for les eg gjennom for n’te gang.

3: Hvilke motiv har du på musmatta di??
Har ikkje musematte. Bærbar PC.

4: Hva er ditt favoritt selskapsspill??
Likar ikkje selskapsspel.

5: Hva er din favorittduft??
Kaffi som blir kverna.

6: Hva er din verste duft??
Søppel i varmen.

7: Hva er din favoritt lyd??
Bølger.

8: Verste følelsen i verden??
Å ha dårlig samvittighet.

9: Hva er det første du tenker på når du står opp??
At eg er må skynta meg, fordi eg er for seint ute.

10: Favorittfarge.
Turkis.

11. Hvor mange signaler går det før du svarer når telefonen ringer?
Spørs. Viss telefonen ligg i veska mi tar det kanskje 5, viss han ligg på pulten tar det 1. Viss eg er på møte tar eg ikkje telefonen.

12: Hva skal ditt barn hete??
Har ingen planar om å få barn. Men viss eg hadde fått barn synst eg Tora er fint, etter tippoldemor mi. Eller Marita. Gutenamn synst eg Omar er fint, men det tar kanskje Gudrun og Tarjei.

13: Hva betyr mest her i livet?
Å prøva å forandra ting, å organisera folk. Og gode venner og familie.

14: Hva er din favoritt mat.
Likar det meste av mat. Akkurat no har eg lyst til å finna ein plass som har eritreisk mat.

15: Sjokolade eller vanilje?
Sjokolade. Alle typar.

16: Liker du å kjøre fort??
Nja. Eigentleg ikkje.

17: Sover du med kosedyr?
Ja, ein albino-ape som heiter Linda. Pappa vann ho til meg på tivoli då eg var tre år.

18: Hva var din første bil??
Eig ikkje bil. Men den første bilen eg kjøyrde var ein svart mercedes, kjøyreskulen eg gjekk på hadde berre mercar.

19: Om du fikk treffe hvem du ville – hvem ville du helst møte, død eller levende?
Alexandra Kollontaj eller Marge Piercy (ho siste lever, så det burde vera mogleg).

20. Favorittdrikk?
Utan alko: Kaffi og vatn. Alko: øl og whisky.

21. Hvilket stjernetegn er du?
Vekt.

22. Spiser du enden på broccoli?
Ja. Men helst ikkje kokt gulrot.

23. Om du kunne få nøyaktig hvilken jobb du ville – hva ville det være?
Gartnar. Eller glassblåsar.

24. Om du kunne farge håret i hvilken farge du ville, hvilken ville det være?
Turkis.

25. Er glasset halvtomt eller halvfullt?
Halvfullt.

26. Favorittfilm(er)?
Lost in translation, Adam’s Rib, Slipp Jimmy fri, Kill Bill (:Vol. 1& Vol. 2), True Romance, Sin City, Pirates of the Caribbean, Mean Guns, Michael (og mange fleire).

27. Skriver du uten å se på tastaturet?
Sjølvsagt.

28. Hva finnes under din seng?
Er ikkje mi seng, men er tomt der trur eg.

29; Hva er ditt favorittall.
7

30: Favorittsport å se på??
Boksing og thai-boksing.

31: Kaffe eller is??
Kaffi. Men gjerne kaffi og is.

32: Frase/ord du bruker ofte
«Eg er i mot»

Eg har ikkje tenkt å tægga nokon, men viss nokon blir inspirert til å fylla ut skjemaet må dei gjerne pinga tilbake.

4 kommentarar

  1. Koselig skjema, dog ikke så veldig politisk.
    Du burde fylle ut skjemaet din kjære nestleder fyller ut for tiden- sjekk det ut på bloggen hans (c;


  2. Jeg leste den mest fantastiske tegneserie av Alison Bechdel nettopp. Hun har skrevet en sjølbiografisk ting om sin oppvekst som heter «Fun Home» (Fun står for Funeral, så det er ikke så oppløftende som tittelen tilsier). Siden du er en av de få jeg kjenner som leser henne: Dette er enda kjekkere enn det andre, jeg lover.


  3. Hei! Takk for tips Helga, las om serien i siste Rocky. Skal kjøpa han så fort eg kjem meg nær Tronsmo 😉

    Og Ida Sofie, eg skal prøva å få fylt ut skjemaet som Kenneth har svart på. Men sjølv om det er eit meir politisk spørreskjema synst eg ikkje det er så mykje meir spanande spørsmål der. Men skal svara altså 🙂


  4. Før var det ein plass med eritrisk mat rett rundt hjørnet for kontoret. Lurer på kor det har vorte av… Og elles var det eit veldig bra svar på nummer 32, eg meiner eg har høyrt deg sei det ein gong eller to…



Kommenter innlegget